6 Ocak 2009 Salı

bi zen açıklaması- yada bişiler çabası

(bu yazı eski blogumdan alınmış iş olsun diye buraya konulmuştur)(geyiktir, komiktir, şakadır)


nedir zen??


şu "zen" muhabbetine iyi sardım ve bu konuda hiç olmadığım kadar ciddiyim... farkettim ki hayatım boyunca sürekli olan iki konu varmış: biri kadınlar diğeri zen... Zen için hep "nası yani?" sorusunu, kadınlar içinse "neden?" sorusunu duydum dışardan.

Zen yoğun bi karma olduğu için (kimilerinin kafa basmaz die!) kadınları anlatmaya çalıştım ve siz üstüme kusana kadar da anlatabilirim.. anlatiim mi yine? anlatiim anlatiim... hadi be.... anlatıyorum?

şimdi be bööle diyince yine aynı soruyla karşılaşabilirim (karşılaşmayabilirim de) : neden kadınlar, hep kadınlar vs vs...?? (ben soruldu farzediyorum ve diorm ki: )
başka neyden bahsedebilirim ki ???

tamam bahsedeyim başka şeylerden... ama o zaman hiç beklemediğiniz bi adamla karşılaşabiliyosunuz..
hem kadınlardan bahsetmezsem benim gay olduğumu düşünebilirsiniz zaten... neden böyle düşündüğünüzü anlamakta güçlük çekiyorum...

yani modern ev dizaynıyla ilgileniyorum, dekorasyon ve modaya önem verip takip ediyorum, sanatsal etkinlikleri seviyorum ve metrosexüelim diye gay mı oluyorum yani... ha bide alışveriş yapmayı seviyorum.. Ve alışveriş yapıp eve geldiğimde evimin dekorasyonunu inceleyip, ne güzel yaptığımı düşünüyosam; perdelerimin duvar rengiyle uyumuna dikkat ediyosam ve halının renginin koltukla hoş durup durmadığını tekrar tekrar inceleyebiliyosam, uyumsuz olması benim uykumu kaçırabiliyosa ve sakinleşmek için rakı değil şarabı tercih ediyosam.... ... akvaryumun yerinin neresi olması gerektiğini tekrar düşünüp, yeriyle iç dizaynın da uyumuna önem veriosam, her gün çiçeklerimi sulayıp verimsiz yaprakları güneşe çeviriyosam ve bi kadının sadece çıplak olması beni etkilemiyosa, bide ben temizlik hastasıysam bunlar beni gay yapar mı???

HAYIR bunlar beni gay yapmaz... hatta en yakın arkadaşlarımdan bi kaçının homosexüel olmasının, benim kaos GL üyesi ve destekçisi olmamın, hatta ve hatta X'le (X gay deil) öpüşmüş olmamın eğer beni gay yapıcaanı düşünüyosanız............ (X'in homosexuel olmadıını söölemedim) (sadece gay deil)
düşünüyosanız..... düşünmüyosunuz dimi??

evet böyle anlatınca gaymışım izlenimi verebiliorm belki, galiba, kesin, sanırım, tam olarak "evet!" olabilir. o yüzden sürekli kadınlardan ve zenden bahsediyorum işte. ama bişi daha söylemek gerekirse; bana bunlar yüzünden gay diyenlerden farklı bi şekilde bakıyorum. çünkü ben gay değilim.. (homosexüel de değilim)
Bana gay diyenler (sanki) biraz daha orta asya - arap yarım adası kökenli arkadaşlar. benim kökenimse biraz daha felsefenin doğduğu yere yakın... ( tabi bahsettiğim arkadaşlar bu cümleyi anlamadı ) yani orta asya kökenli arkadaşlar tek bir kaşın altından iki gözle bakıyolar olaylara.. benimse iki kaşım var.. hani normal gelişmiş 21. yy insanında olması gerektiği gibi. iki kaşımın arasında gözle seçilir bi boşluk var ve bundan mutluyum... kaşlarım var yani.. (anladın mı orta asyalı ökkeş, sana diyorum) (senin sadece kaşın var, evet...)
( ha bu arada biliyorum ki kılla tüyle akıl orantısı olmaz) ( ama evrim teorisinde; insanın değişimi, tüy oranı ve zeka gelişimi tablolarına ve oranlarına bakın) (tabi bunu kabul etmeyen arkadaşlar olacak. onlarda haklılar be.. zaten tanrı dünyayı 6 günde yarattı, birinci gün güneşe "ol" dedi oldu...vs vs... tabi onların bu yaratılış destanından -teorisinden- da haberi yoktur ya neyse..) ( onların bildiği teori şu: kılsız erkek olur mu? ne kadar kılın var, o kadar erkeksin! ) (evet bu teorileri gerçek ! yani öyleymiş gibi inanıyolar) (bkz: erkek dediğin kıllı olur) ( aslında bu adamlarla gurur! duyuyorum. aferin lan size! bu kafayla uzaydaki karadelikleri bile açıklarsınız valla... ama uğraşmak zor geliyo tabi) (evet ne kadar kıl o kadar erkeklik... sizin ırkta akıldan, mantıktan bahseden yok mu hiç ? )

hala gay olduğumu düşünüyosanız.... düşünüyosanız.....?? yine hatunlardan bahsediim.. bu sefer zen filan yok ama.. sadece yeni bi teori- düz mantık geliştirdim.. yani mantık bile değil belki... biraz daha sapıkça daha öncekilerden... komik ve sapıkça. sanki dişi bi palyaçonun göğüslerine dokunup zevk almak kadar komik ve sapıkça...(dişi palyaço ne lan?) ( evet hayvanım ama iki kaşım var) söylüyorum mantığı, sıkı durun...


KADINLAR DEVELERE BENZİYO LAN !!!! (kadınlar derken bi takım! kadınlardan bahsettim)

evet develer... bildiğimiz böyle hörgücü filan olan.. hani şu antalya- alanya'da turistik olan develer.. ( hani fotoğrafını çektiğimizde 20 ytl bayıldığımız...) Erkekler (misal: ben ve orta asyalı arkadaşlar) ve kadınların ilişkisi develer ve turistlerin ilişkisi gibi...

turistler önce fotoğrafını çekiyo, sonra üstüne binip bi kaç fotoğraf daha çekiyo... en sonunda da devenin ağzına bi sigara koyup o halini görünce mutlu olup kahkahalar atıyolar... ha bide işin en sonunda (veya başında da olabilir) bi ton para bayılıyolar.
erkek- kadın ilişkileri de böyle değil mi yani??? olayın başından bi ton para harcıyoruz, (olay sırasında da harcıyoruz tabi) sonra bikaç fotoğrafını çekiyoruz ( misal ben!), sonra bi güzel biniyoruz üstüne, sonra ağzına bi sigara koyup o haline bakıp mutlu oluyoruz...

veee turistler gibi ayrılıyoruz sonra ordan....

BİTTİ......



(not: orta asyalı arkadaşlar kolay anlasın diye oraya özgü bir hayvan seçtim. doğru mu yaptım yada ne kadar anladılar bilinmez)
(not2: orta asyalı arkadaşlarla bazı ortak noktalarımızın olması beni onlarla bir yapmaz.zaten evrim sürecimin ilk onbin yılında onlardan iice uzaklaşmayı planlıyorum.)
(not3: evrim sürecinin son aşamasında bu arkadaşlar -biz, iki kaşlıların- köleleri olacaktır)
(not4: yaşasın ırkçılık - yaşasın evrim) (bu arada türk diye bi ırk yok aklınızda bulunsun) (türk olma durumu bi ULUS olma durumudur. genetik köken değil )
(not5: ben gay değilim)

(yeni not: Sırada "21 nisan 2008" tarihli bi yazım var..)
[içeriğinden bir kaç cümle: / bu gün düşünmediklerimden bahsedicem: ve bunlar yazdıklarımı okuyup düşünen sonra kişiliğimin analizini yapan ardındanda gelip kişiliğimi eleştiren bi kaç arkadaşım yüzünden... ...bu arkadaşlarım eminim ki Coşkun Göğen gibi usta bir oyuncunun... ...Cüneyt Arkın'ın gerçekten surlara zıpladığını... ...Kartal Tibet'in canavarları mahvettiğini filan sanıyor)

(yeni not2: "neden mi bu iki eski yazı?" eski arkadaşlarımın yaptıklarını yenileri de yapmasın diye...)

saygılar....

Hiç yorum yok:

 
>