12 Kasım 2022 Cumartesi

11.11 indiriminden 111 hz satın aldım

 Titreşim ve frekans adına çok şey konuşuldu, sonra "konuşanlar" program oldu, 

pazarlayanlarsa yoga hocası filan.

hissedenler de oldu elbet ve anlayanlar da.. 



"Nas"ıl oldu bilemiyorum. 



ama o da lazım. 

oda lazım.

bir oda lazım, 

bazen çekilmek için kabuğuna..

sonra düşünür insan,

tekrar... 

"homo homini lupus"tur da, neden  "homo homini homo" olmasın..?

"kökler filizlenirken" böyle düşüncelere dalar insan bazen..

ve yıllardır yaptığım bu espirim nasıl "Mustafa Seven" (keza kendisi adamdır) tarafından yapılmasın. 

İnsan bazı sözlerin içinde bulunur,

bazen söyler,

bazen iletir, keza iletkendir "tesla"ya göre..

bazen, düşünür, bazen, değildir.. 

okuyan-anlayanlara selam olsun, bazen bir "oya" örmek gibi, düğüm düğüm.. 

tane tane, 

düşünür, insan..

gördüklerine inanmaz, 

gördüklerine inanmamasını söyleyen "bandista" daha önce olmamış gibi..

neyse.. neyse ne.. 

aynı yanlışı yapmaya devam eder belki başka bir insan..

zamanın ötesinden gelir ve okyanusa olan hasretinden şöyle bir not düşer;


1 an daha sonra daha sakinim. boğulmamak için sakin olmak gerek...

..

şimdi kabulleniyorum...

..

ve şimdi kendi kendime konuştuğumdan fazlasıyım..

..

yalnızca kendimle konuşuyorum.

..

okyanus benim.

paralel evren..

bense bir düş,, bir an, bir kelime,, bir cümle..

"Oku".

"İlk emir"  (Emir Bey'lere selam olsun)


Ve bir şair der ki, "kendimden çok tanrı hayal kırıklığına uğrattı beni".. (Şair'e selam olsun)

Şair de herkesleşmeden, her şey herkesleşmeden,, yarım yamalak bu okyanus düşünceleri nereden geliyor oysa..

Oysa, 

"yaralarım benden önce de vardı, ben onları taşımak için doğmuşum.."


Bilmiyorum ki.. ne anlattım nasıl geldim bu noktaya,

bazen tam anlanamaz insan bazen de tamamlanamaz heralde..

hep bir eksik.. hep 1 eksik.. 

oysa bir fazla,, 

sistemi bilenlere selam olsun.. 



ps: atlar mühim... detaylı bilgi hep buralar.


Hiç yorum yok:

 
>