17 Kasım 2022 Perşembe

44. sayfalar başka şeyler söylüyor

44. sayfalara baktım, 

başka 
şeyler söylüyor, 

Oysa 44. sayfanın kutsal olduğunu ilan etti şair.. 

Ben kaçıncı sayfadayım? 

 bir düşün, 
 üzerine kurdum, 
 bu düşü.. 
 Ve şöyle notlar düştü deftere: 

 Kabullenerek başlayacak her şey, 
 ancak o, 
 zaman, 
 her keş, her şey olacak, 
 her şey, herkes.. 
 okyanusu ve okyanus olmayı kabulleneceksin, 
 En-el hak diyen adam.. 
 ne büyüktü. 
 O kadar, 
 olamadık. 

 Ve iki farklı 44. sayfa örnekleri var bu kez fotoğraflarda, 
bunlar üzerine de düşündüm.. 

 Sonra şu şarkı çaldı radyoda aniden..
Colors - Black pumas
hangi radyoysa bu, 
olsa olsa standart bir fm olabilir diye düşündüm.. 
artık canlı yayın bile yapmıyorlar.

Müzik çalarken şöyle cümleler not düşüldü;

Uzay boşluğuna salınmıştır bir ip,
Savrulurcasına oysa hava yok....

Gördün mü uçan kuşu?
Dökülen yaprağı...
süzülen toz zerrelerini
güneş ışığında
uzunca baksan da 
çekip giden bir yıldırım gibi bazı şeyler..

aniden ama uzun uzun..

Peki; kaybolan şeyler, 
aniden mi kaybolur yoksa yavaş yavaş kaybolur da aniden mi farkedilir ?

Hiç yorum yok:

 
>