20 Şubat 2009 Cuma

hadise yaratacak bir yazı



obaaa.... nedir lan bu saçmalık. az önce show tv'de bi haber:

KIRMIZI HALI HADİSESİ...

içinde Hadise denen kevaşenin olduğu bi haberi yaparken "bilmem ne hadisesi" yada "bilmem nerde hadise" diye başlık yapmak ne kadar yaratıcı anasını satiim. kesinlikle bi "gazeteci" yada "araştırmacı yazar" olmalı bu başlığı atan. ne kadar yaratıcı yurdumun tvleri.

mesela Tv8 denen mal kanalda "Ebruli" diye bi program var, ondan sonra sunucusu Beyazıt öztürk olan bi programın adı "Beyaz Show", eskiden de bişi hatırlıyorum, "acun firarda" diye bişi vardı. aslında daha niceleri var aklıma gelmeyen. (ve ben tv izlemeyen, sadece her gün 10 dk göz atan bi adamım)

harbi nasıl bu kadar yaratıcıyız şaşıyorum. şahsen benim 40 yıl düşünsem aklıma gelmez o programın adını "ebruli" koymak yada "beyaz show" adı...

vay anasını diyorum.. mal oluyorum... masmal oluyourm..


derken şimdi star tvde hadise kevaşesinin Düm tek tek şarkısını tüm çocukların ezberlediği haberi yapılıyor ve manşeti: Çocuklar ezberledi...

tüh bu başlık yanlış olmuş.. "çocuklar hadiseyi ezbere biliyor" olmalıydı..!

ulan nasıl bi zihniyet lan bu? hem daha geçen güne kadar ezberciliğe karşıydık... hani eğitim filan ezbercilikle olmazdı.. ama şimdi bu ilk okul çocukları hadisenin şarkısını okulca bi ağızdan söylüorlar..

nasıl lan? benim kafam basmıo.. malak oldum, dumur oldum.. şok oldum.. oha filan oldum.. kafamda milyonlarca sorularım, böyle ülkenin amına koyarım, medyayı da gazla pompalarım, rapte yaparım, yüzyılın yavşağıyım yow yow.. ow ye kamon resinpiğs..

ben de hadise yaratan bu frikiği yayınlıyırum sayın okurlar..

2 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

'böyle ülkenin a.k.' lafına kesinlikle katılıyorum bu düzen sadece medyada değil herşeyde ikiyüzlü artık olağan görüyorum olanları.alttarafı bi şarkı anlat anlata bitirilemedi bok var sanki bildiin şarkı işte.sinir oluyorum ya nasıl çirkef bi yerde yaşıyoruz.

zerdüşt dedi ki...

aynen rahatsız. zaten düzen dediğimiz şey sadece parasız olanları düzmüyo mu, hamdolsun? biz de düzülen mallar oluyoruz işte. neyse, hepsine elhamdülillah. amin.

 
>