2 Aralık 2022 Cuma

bir umuttur yaşamak

 Şöyle bir şarkı yapılmış.. ne hoş.

ve hoşluklar bitmeyecek gibi,

boşluklar kadar çoklar.. 

boşluklara bakan bir hiç

düş'ündü..

ve notları şöyle düştü;

eğer 4. boyutu anlayabilirsek, 11i de anlayabiliriz.

fakat yaradılış o ki, 3 boyutluyuz.

ancak 2 kişi yan yanayken 1i 2, diğeri 3 boyutlu yaşıyorsa

ve bunu içlerinden bir fark ederse artık ikisi de 4 boyutludur bence.

geri dönülebilir bir biçimde,

12. boyutta olduğumu fark ettiğimde

eski buzdolabımda olmadığından emin olduğum soğuk şarabımı arıyordum.. 

sonra yerime dönüp nar suyu içtim,

eğer isteseydim o soğuk şarabı içerdim. 

çünkü zaten soğuk şarabı bu sabah bitirdim.. 

ve yol uzanıyordu önümde.. 



yoldan sonra bahsederim. önce biraz müzik dinleyelim:

1. müzik

2. müzik

Bir umuttur yaşamak !

Hiç yorum yok:

 
>