9 Aralık 2022 Cuma

kaçırdım mk.

kk 5. nüshayı kaçırdım..

uyumak ne güzel şey.. 

uyumadan önce hormonlar üzerine düşündüm

oksitosin, adrenalin, melatonin ve dopamin.

sonra bir insana düş'lerimi yazdım. 

o sıra program bitmişti. 

program dinlenir de, oksitosin ihtiyacı bitmez..

oksitosin oranı düşünce, adrenalinle takviye etmeye çalışır insan. 

oysa ki ikisi birlikte çok daha hoş.. 

ve yaradılış saçmalığı insanın tek başına oksitosin üretmesine izin vermiyor. 

enerji ve podcast dahil her şeyi depolamayı öğrendi insan..

oksitosini beceremedi..

belki bu yüzden maddeler ve prozac var. 

alkol de iş görür.

sincaplar, filler, maymunlar ve bir takım canlılar da fermente şeyleri seviyor. 

ekşi maya ekmek dahil. 

bunca sarhoşken herkes ve her şey,

her keş herkesleşirken,

Tanrının dansını bir decadance haline getirmeyi düşündü bir Tapir.

irrasyonel Tapir,

ne kadar mümkünse,

ve notlar aldı tanrıya ;

Başla dans etmeye Tanrım..

Bu ne güzellik..

gözlerimin önünde,

ellerimin hissettiğince,

düşlerim,

dibinde,,

aklım,

ben,

zaman,

varlığın,

yokluğun, zamansızlık..

olmayışın, içindeki kayıb,

içimdeki gayb..

geçtiğimiz bu yıllar, 

içimden fışkıran yaşam..

"bir" düş...,

bir düş'sen kafan dağılsın..

ayaklarımın altında,

beynim,

yokluğun,

varlığım,,

savruldun.. 

bir üfle sen, dağılacak...

ve müzik :)

başlasın,

"Artık"

..





Hiç yorum yok:

 
>