20 Aralık 2022 Salı

gölgenizm

 boş yapmak altı dolu bir bilgelik gerektirir demişti bir bilge..

yoksa niyetim insanların simyayı görmesini beklemek değil,

fakat başka bir john, görme biçimlerinden bahsetti..

ne evrensel bir isim bu can..

40 yıl oldu eskimiyor..

gözde değil gönülde olanla ilgisi var bazı şeylerin,

ancak tasavvuf anlatır belki.. 

tasavvuf demişken,

ben de arıyorum henüz..

her yaprak dökümünde..  

birilerinin eteklerinde bir avuç yaprak varken 

Rasyonel mantığı düşlüyordum.

çıkageldi birileri birden;

üç havuç düştü gökten,

denize, 

turuncu.. 

mantık mı yarattı rasyonel sınırları, 

düşer mi üç havuç gökten, 

eğer gerçekten istesek,

turuncu..?

istenç ve arzu,

kaybolma noktası,

tam olarak nerede;

rasyonel mantığın..

gerçekliğin.. 

Gökten denize yayılan, bu ılık turuncu,

gibi..

gün batımının, imkansız inandırıcılığı,

gömülürken okyanusa, turuncu..

dökülürken karanlık,

okyanusun üstünde,

karanlıkta kaybolan mantık..

bu aralık'ta belki de,

rasyonel sınırlar..

bilmiyorum..

3 havuç nasıl düştü gökten..?

bilsem sorar mıyım?

Belki bilmeye olan bu istenç ve arzu,

kaybolma noktası,

kozmosun içinde,

irrasyonel noktaların,,

rasyonel mantığım, 

gerçekliğim...

Tam olarak nerede, doğru cümle kurma arzusuyla, yaşamanın istenci?

çekip gime isteği,, mi?

her seferinde, buralardan..

okyanuslara..

Mesaj bu salınmış.

verecek mi biri cevap?

11. köy için..

bilmiyorum.. 

yol yok,

şeritler yok,

yop yok.

yol yok.

yoldayız. 

hep bu var oluş çabası..

nasıl yazıldı ki bu, kader;

rasyonel düşlüyorken mantığı,

3  havuç düştü gökten..

imkansızlıklar evreni..

üç havuç, gerçek, turuncu..

çaresizm:

irrasyonelist bir performans sanatı olabilir mi?

bilmiyorum.. 

Ah bilmiyorum..

Gökten gidilir mi kozmosa,

nasıl düşer kozmosdan,

3 havuç...

turuncu...

Gökyüzü..

ne kadar mantıklı,

yeni bir köy kurmak için,

yolları yok,

şeritleri yok,

yop yok..

Orada bir köy var,

yoldayız..

Hiç yorum yok:

 
>